This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported Lice. Motiv Jednoduchá. Obrázky motivu vytvořil(a) merrymoonmary. Používá technologii služby Blogger.

středa 26. listopadu 2014


Hrneček, na čaj či větší kávu tvořený s velkou radostí a zápalem, s láskou.
Je ručně modelovaný - mačkaný - hlazený z jemné kameniny a otisknuty stopy krajkové v něm a na dně skrývající malé známenko zeleného sklíčka - srdečko lze v něm najít,  glazovaný stékavou bílou.

Hrnečky vznikly dva, však jsou nestejné, neopakovatelné a přec do dvojice.

Ano, je to už tak, pustila jsem se do keramiky a mohu říci, že mě to tůze baví a překvapuje. 

Krásný den a nechť se líbí :)






 Hudební pozadí : Low Roar - Low Roar 



A mám tu také šálek s podšálkem. Na kávu, docela maličkou.
Též ručně modelovaný - mačkaný - hlazený z jemné kameniny, glazovaný stékavou bílou a šedou glazůrou.




(c) zuzana gajdošová 2014

2 komentáře:

  1. Tie sú krásne! Prenádherné! Ja som sa k hline nedostala ani nepamätám. Už iba k pleteniu a šitiu, prídi na návštevu na blog, uvidíš, dve nezbedné líštičky z červenej látky a veľa veľa fotiek! :) Krásne Vianoce prajem a veľa vydarených šialok!

    life-on-the-tree.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Moc moc děkuji za milou mi odezvu. Já jsem se dostala k hlíně po letech a zcela mě uhranula. Děkuji za pozvání, náhlednu s radostí. Krásný rok 2015. Zuzana

      Vymazat