This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported Lice. Motiv Jednoduchá. Obrázky motivu vytvořil(a) merrymoonmary. Používá technologii služby Blogger.

sobota 12. srpna 2017

Vítr se opírá do oken, 
hromy blesky prosvítají
prudký déšť steká
(okno vodu propouští)

Tanec živlů
pokora před nimi
hluboká až k zemi
přichází
a dává o sobě vědět
všem lidem území:

mám sílu, která umí ničit a budu-li chtít lidé, zničím i vás.
Vy ke mě, já k vám.
Tak slyšte a citťe i ctěte mě, 
dám vám vše co k životu potřebujete.

(slepí, obrací se jinam a pak necítí a ničí, neví, spící, řítí se do záhuby)

Tanec živlů
odnáší střechy, láme větvě, vyvrací stromy
a mnohem více
víří kolem sebe
vzduchem nese, ublížit ti může, co do cesty mu stavíme

Tanec živlů
utichá


Probouzím se
je ticho, neuchopitelně pokojno, klidno i čisto
co zničeno být mělo, tak se stalo
území naše očištěno
a dary před námi
lide drahý vidíte?
a cítíte?

ještě a však není konec...
tak už se probuďte!


a přišlo mi dále:

11. 8. (c) zuz-anna gajdošova


Žádné komentáře:

Okomentovat